SELKOKIELINEN SIVUMME

INVA Taksi

Kuljetamme henkilöitä esteettömällä taksilla. 

joka on varustettu inva hissillä ja kuljettajat osaavat auttaa liikunta esteisiä asiakkaita.

AUTO

Auto on musta jossa on vaalean punainen eli pinkin värinen raidoitus. Sekä yrityksen nimi Pink Cab Finland. Joka on englannin kieltä ja tarkoittaa Pinkkiä Taksia Suomesta. Nimellä kuvaamme arvojamme kuten suvaitsevaisuutta ja turvallisuutta  

Pyörätuoli nostin

Uusi taksimme on inva apuvälineillä varusteltu tilataksi. Siinä on pyörätuolinostin joka nostaa tuolin ja asiakkaan autoon turvallisesti. 

Nostin pystyy nostamaan hyvin raskaita apuvälineitä. Jopa 500 kg. 

Meiltä voit tilata kuljetuksen

Puhelinumero 0800 199 199, 

Internetissä omakkeella 

tai Sähköpostilla. 

Tilataksi

Autossamme voi matkustaa jopa 8 matkustaja samaan aikaan. Yhdessä matkustaminen on edullisempaa ja usein myös mukavampaa.

Lapset autossa

Ennakkoon vait tilata auton turvaistuimella pienelle lapselle. 

Lasten turvaistuimesta emme peri lisämaksua! Varmistat kuitenkin kuljetuksen ennakkotilauksella, josta veloitamme 8 euroa

Matkatavarat

Tilataksiimme mahtuu helposti jopa 2 perheen matkalaukut. Uudessa autossamme on reilusti tilaa matkustajille ja matkalaukuille. Raskaimmatkin matkalaukut saa nostettua hissillä autoon. Kuljetamme myös kalusteita.

Aamuvarhaisesta - Aamuyöhön

Ennakkotilauksesta kuljetamme sinut mihin kellonaikaan tahansa. Ilmainen palvelu numeromme 0800 199 199 päivystää arkisin 

aamu  7 - 19.  Tämän jälkeen vastaa kuljettaja tai voit jättää viestin.  

Pinkki tulee...     0800 199 199



Aloitimme taksipalvelun tarjoamisen kesäkuun alussa 2019






Yhteystiedot

0800 199 199

Pink Cab Finland Oy

PL 994

00101 Helsinki

toimisto@pinkcab.fi

Kuljetuspäällikkö

0800 199 199

Joonas Puhakka

PL 994

00101 Helsinki

joonas@pinkcab.fi

Linkit

pinkkitaksi.fi

pinkcab.fi

espoo.taxi

Otsikko

sisältö

© Company Pink Cab Finland Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.