Kuljetamme henkilöitä esteettömällä taksilla.
joka on varustettu inva hissillä ja kuljettajat osaavat auttaa liikunta esteisiä asiakkaita.
Auto on musta jossa on vaalean punainen eli pinkin värinen raidoitus. Sekä yrityksen nimi Pink Cab Finland. Joka on englannin kieltä ja tarkoittaa Pinkkiä Taksia Suomesta. Nimellä kuvaamme arvojamme kuten suvaitsevaisuutta ja turvallisuutta
Uusi taksimme on inva apuvälineillä varusteltu tilataksi. Siinä on pyörätuolinostin joka nostaa tuolin ja asiakkaan autoon turvallisesti.
Nostin pystyy nostamaan hyvin raskaita apuvälineitä. Jopa 500 kg.
Puhelinumero 0800 199 199,
Internetissä omakkeella
tai Sähköpostilla.
Autossamme voi matkustaa jopa 8 matkustaja samaan aikaan. Yhdessä matkustaminen on edullisempaa ja usein myös mukavampaa.
Ennakkoon vait tilata auton turvaistuimella pienelle lapselle.
Tilataksiimme mahtuu helposti jopa 2 perheen matkalaukut. Uudessa autossamme on reilusti tilaa matkustajille ja matkalaukuille. Raskaimmatkin matkalaukut saa nostettua hissillä autoon. Kuljetamme myös kalusteita.
Ennakkotilauksesta kuljetamme sinut mihin kellonaikaan tahansa. Ilmainen palvelu numeromme 0800 199 199 päivystää arkisin
aamu 7 - 19. Tämän jälkeen vastaa kuljettaja tai voit jättää viestin.
toimisto
PL 994
00101 Helsinki
pinkkitaksi.fi
pinkcab.fi
espoo.taxi
sisältö